Garantijos ir grąžinimas

Pagal ES taisykles pardavėjas turi pataisyti, pakeisti jūsų nusipirktas prekes, sumažinti jų kainą arba grąžinti pinigus, jeigu tos prekės turėjo defektų arba atrodo ar veikia ne taip, kaip reklamuota.

Pirkėjas, kuris taip pat yra vartotojas, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų gali kreiptis dėl LR įstatyme „Vartotojų teisių apsaugos įstatymas“ suteiktų teisių grąžinti įsigytas prekes, jei pirkimas buvo atliktas internetinėje parduotuvėje.

Garantuojame, kad jeigu Jūsų įsigyta prekė Jums netinka, mes ją priimsime per 14 kalendorinių dienų nuo pirkimo ir grąžinsime 100% sumokėtos sumos!

Pažeista siunta

Apžiūrėti pristatytos siuntos kokybę reikia dar dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad pakuotė turi pažeidimų, reikia:

  • Apie tai informuoti prekes pristačiusį kurjerį;
  • Siuntos pristatymo dokumente (įrenginyje) pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų;
  • patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuoti nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai užtikrinti.

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei pirkėjas priima siuntą ir pasirašo pristatymo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista.

Netinkamos kokybės ar nepilnos komplektacijos prekės

Jei Jums pristatytos prekės – ne pilnos komplektacijos ar neatitinka kokybės reikalavimų, turi pažeidimų ar pastebėjote gamyklinį broką – susisiekite su mumis elektroniniu paštu – info@medpagalba.lt

Turėsite pateikti:

  • prekių įsigijimą patvirtinančią PVM sąskaitą-faktūrą;
  • gaminio nuotrauką, jo pakuotės nuotrauką bei pažeistą vietą;
  • aiškiai išdėstyti situaciją, įvardindami problemą ar įvardinti trūkstamą dalį;
  • nurodyti, kaip norite, kad būtų išspręsta pretenzija (1. Nemokamai suremontuoti prekę ar atsiųsti trūkstamas dalis, 2. Pakeisti prekę kokybiška, 3. Grąžinti už prekę sumokėtus pinigus).

Jūsų pateikta informacija bus įvertinta ir su Jumis susisiekta per 14 dienų.Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime el.paštu info@medpagalba.lt , ar telefonu, nr. +370 67442406.


Grąžinimo sąlygos:

– Grąžinti prekę galima per 15 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos www.medpagalba.lt parduotuvėje.
– Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo).
–  Už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas klientas.
– Grąžinant prekę būtina pateikti asmens dokumentą ir originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
– Pinigai bus  pervesti į kliento nurodytą banko sąskaitą, jei už prekę buvo sumokėta pavedimu. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 30 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.

Kokybiškos prekės, kurių negalima grąžinti

Mažmeninės prekybos taisyklės išskiria sąrašą daiktų, kai pirkėjo reikalavimas pakeisti kokybišką nepatikusią prekę į analogišką arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus gali būti netaikomas:

Prekė kurios pakuotė pažeista ar kitaip sugadinta.

Prekės užsakytos išankstiniu užsąkymu.

Praėjus 15 dienų po pirkimo.